Theme
7:37pm April 16, 2014

canadian-jager:

okay but do you guys remember canada’s weeaboo phase

image

because i do

6:41pm April 16, 2014
predictively:

tactictaco:

pointmybodyouttosea:

i can watch this for hours

fuck you and your steady hand :’(

sorry for the porn

predictively:

tactictaco:

pointmybodyouttosea:

i can watch this for hours

fuck you and your steady hand :’(

sorry for the porn

6:40pm April 16, 2014
hello-aru:

★ Allies! ★

hello-aru:

★ Allies! 

4:09pm April 16, 2014
4:09pm April 16, 2014
3:29pm April 16, 2014

meeshay:

oh my god

3:25pm April 16, 2014

zombie-tea-party:

MATT AND I ARE CELEBRATING HITTING OVER 6,000 FOLLOWERS! like, what the HECKLES?!?! you guys are so awesome.

  • IT’S A MANGA GIVEWAWAY! ( a great start for new collectors or a way to expand your already growing collection!)

WHAT YOU HAVE TO DO TO WIN:

  • you must be following BOTH zombie-tea-party AND 0mage-of-doom0 to win. (please don’t follow us just to win stuff. we want you to stick around afterwards <3)
  • Reblog as many times as you want. Each reblog will count as an entry. (Just please don’t spam your followers!) LIKES DO NOT COUNT AS AN ENTRY. ONLY REBLOGS.
  • NO GIVEAWAY BLOGS PLEASE. WE WILL CHECK.
  • if you win, please do not delete your blog right after winning. we want you to be able to take at least one picture with your stuff so that people know we actually sent it to you. if you delete your blog, you will not get your shit.
  • you must be comfortable giving us your home address. We will need to be able to ship you your prizes!
  • we will ship to anywhere! this includes overseas!
  • we will pick ONE winner randomly on MAY 23RD, 2014
  • The winner will have 24 hours to respond to our message that they have won, or we will choose another winner!
  • GOOD LUCK! <3

WHAT YOU CAN  WIN:

  • WINNER WILL RECEIVE 3 VOLUMES FROM ANY MANGA SERIES OF THEIR CHOICE (you may split your choices between series if you want! and you can choose any series, not just the ones pictured here. <3) 
1:41am April 16, 2014

Reblog or your mom will die in 928 seconds.

the-puppeteer-saw-all:

allfadesyouremain:

foreverwithselenagomez:

pahnties:

myswagisnice:

I love my mom.

image

I am risking nothing

image

I AM SORRY FOLLOWERS, I LOVE MY MOMMY

Will not risk.

image

sorry followers :(


I hate this post but you know…i love my mom!

I hate the millions of notes someone gets for this but hey I love my mom, I ain’t risking shit.

I don’t know my mom….but….why not *shrugs*

12:31am April 16, 2014

Guys I just realized why Randall from monster’s inc squints all the time. He can’t fucking see. Think about it, as soon as Mike told him to take off his glasses in the prequel, boom! He immediately started squinting. Randall isn’t squinting to look mean, he’s squinting because he can’t see.

11:05pm April 15, 2014
st4rbucksomg:

shutupiamsleepy:

midnightblades:

v-is:

applej4ck:

hwankss:

africandaisy:

I FINALLY HAVE THIS ON MY BLOG
I REGRET NOTHING
I feel accomplished
I feel like I have a proper blog now.
my blog is complete
YES. blog complete.
asdfghjkl
TUMBLR RULE # 183
You must reblog this when you see it on your dash.
I FEEL SO ACCOMPLISHED RIGHT NOW.
Finally.
OMG FUCKING FINALLY.
My tumblr feels complete. :)
Unofficial rule of Tumblr: This must make it onto your blog.
^ everything he said was true. Must reblog this.
holy shit…my life right here.
just for the shits and gigs
Hahahahahahaahahahahahahaha
LOL
now i feel like in my customize page!!!1!!! omg yeah!!!!1!1!
Im feeling more apart of tumblr thanks to this.
Hahaha these comments are so unnecessary!!!
i don’t follow the rules coz i’m bad ass but i will still reblog this.
AAAAHAHAHAHA, I HAVE BEEN LOOKING EVERYWHERE FOR DIS.
WOOOT
ITS FINALLY ON MY BLOG, AFTER SEEING IT EVERYTIME I CHANGE AROUND MY THEME OR EDIT SHIT
the things it says on here omfg why 
FUCKING GOT IT
MY BLOG FINALLY HAS THIS YESSSSSS
It must be shit to be on the most famous Tumblr picture,but have your face BLURRED OUT… 
This is pretty needed..
i’ve reblogged this 34900754 times FUCKYEA
I don’t understand, what’s this?
finally :’)
forever reblog
if you don’t understand this. get off tumblr plz. omFG. c:
FINALLY. Thank you God.
This is exactly why I love tumblr
LADFN.,MADF

        I was waiting for this almost a year! 
I’ve seen this about 50 times… never seen so many people excited over a blurry picture… please someone fill me in on why this is such a big deal? lol smh… maybe I just don’t get it.

^its been on tumblr since the beginning. and we see every time we customize our pages.  so its kinda a symbol of us being on tumblr :) if you don’t get it, why are you on tumblr?

I’M FUCKING LAUGHING AT ALL OF THE COMMENTS, REBLOGING FOR THE COMMENTS AND WELL…. YOU CAN NOT  NOT HAVE THIS ON YOUR BLOG!

How can you not know what this is? Are there bloggers out there that don’t edit their page??

Mission Accomplished. 

really want to know who it is and let them know they’re tumblr famous lol

st4rbucksomg:

shutupiamsleepy:

midnightblades:

v-is:

applej4ck:

hwankss:

africandaisy:

I FINALLY HAVE THIS ON MY BLOG

I REGRET NOTHING

I feel accomplished

I feel like I have a proper blog now.

my blog is complete

YES. blog complete.

asdfghjkl

TUMBLR RULE # 183

You must reblog this when you see it on your dash.

I FEEL SO ACCOMPLISHED RIGHT NOW.

Finally.

OMG FUCKING FINALLY.

My tumblr feels complete. :)

Unofficial rule of Tumblr: This must make it onto your blog.

^ everything he said was true. Must reblog this.

holy shit…my life right here.

just for the shits and gigs

Hahahahahahaahahahahahahaha

LOL

now i feel like in my customize page!!!1!!! omg yeah!!!!1!1!

Im feeling more apart of tumblr thanks to this.

Hahaha these comments are so unnecessary!!!

i don’t follow the rules coz i’m bad ass but i will still reblog this.

AAAAHAHAHAHA, I HAVE BEEN LOOKING EVERYWHERE FOR DIS.

WOOOT

ITS FINALLY ON MY BLOG, AFTER SEEING IT EVERYTIME I CHANGE AROUND MY THEME OR EDIT SHIT

the things it says on here omfg why 

FUCKING GOT IT

MY BLOG FINALLY HAS THIS YESSSSSS

It must be shit to be on the most famous Tumblr picture,
but have your face BLURRED OUT… 

This is pretty needed..

i’ve reblogged this 34900754 times FUCKYEA

I don’t understand, what’s this?

finally :’)

forever reblog

if you don’t understand this. get off tumblr plz. omFG. c:

FINALLY. Thank you God.

This is exactly why I love tumblr

LADFN.,MADF

        I was waiting for this almost a year! 

I’ve seen this about 50 times… never seen so many people excited over a blurry picture… please someone fill me in on why this is such a big deal? lol smh… maybe I just don’t get it.

^its been on tumblr since the beginning. and we see every time we customize our pages.  so its kinda a symbol of us being on tumblr :) if you don’t get it, why are you on tumblr?

I’M FUCKING LAUGHING AT ALL OF THE COMMENTS, REBLOGING FOR THE COMMENTS AND WELL…. YOU CAN NOT  NOT HAVE THIS ON YOUR BLOG!

How can you not know what this is? Are there bloggers out there that don’t edit their page??

Mission Accomplished. 

really want to know who it is and let them know they’re tumblr famous lol